Мотор колесо являє собою електродвигун, який вбудований в маточину колеса. Не так давно мотор колеса використовували при створенні кар'єрних самоскидів та іншої техніки.
Сьогодні в результаті активного розвитку технологій, мотор колеса встановлюють на електровелосипеди і електроскутери.
У мотор коліс більш досконала конструкція, їх можна використовувати у вигляді електроприводу для транспортного засобу, вони добре передають крутний момент саме на вісь колеса, можуть обходитися без трансмісії і тому більш компактні на відміну від традиційних електроприводів.
Завдяки правильній конструкції, мотор колеса відрізняються кращими характеристиками на відміну від електродвигунів, адже вони використовують трансмісії або зовнішні редуктори. На http://electric-wheels.ru/shop/kit/motor-wheels/ можна купити мотор-колесо за доступною вартості з доставкою.
Високий ККД і максимальна ефективність роботи мотор колеса в електротранспорті, дозволяє використовувати їх в конструкції з постійними магнітами.
При виборі мотор-колеса необхідно виходити з технічних вимог, що пред'являються до роботи, важливо визначитися з найзручнішими способами монтажу і кріплення.
Знову ж правильним вибором можна назвати більш надійні в експлуатації варіанти мотор-коліс.
Велику увагу потрібно приділити фактору вартості. Обраний вами електродвигун за ціновими показниками повинен відповідати вашим засобам.
Непотрібно забувати про те, що при грамотному виборі типу, виконанні та потужності мотор-колеса в повній мірі визначається його надійність, тривалість періоду служби і безпеку вашого електровелосипеда.
Електричні велосипеди можуть бути оснащені бесщеточними електродвигунами не тільки прямоприводной, але і редукторного.
Завдяки технології прямого приводу можна значно спростити обрану конструкцію велосипедного двигуна і отримати максимальну точність переміщення в просторі. Якщо говорити про прямоприводной велосипедному електродвигуні, він складається з кільцеподібного статора, виконаного зі сталі з трифазними обмотками міді і ротора, оснащеного постійними магнітами.
Працює прямоприводной велосипедне мотор-колесо без додаткового передавального елемента, що в свою чергу забезпечує максимальний показник крутного моменту за допомогою раціональної конструкції.